Facelift in Meloenstijl - Wat vind je van ons nieuwe logo?
Share
Herken je de meloen nog?🍉 Waarom hebben we hem veranderd?
We verkopen steeds meer woondecoratie-artikelen. En we plannen nieuwe producten. We verkopen dus niet langer alleen creatieve hobbykits. De grappige meloen was een erg leuk logo voor kinderspeelgoed. Het is echter niet elegant genoeg voor decoratieve produkten voor volwassenen. Dus werd een nieuw, zuiverder logo met de meloen "o" gemaakt. Natuurlijk is de betekenis van het logo hetzelfde: de "pep" die komt van pep up, en "meloen" die betekent hoe schattig wij en onze producten zijn. ☺️
De kleine letter symboliseert ook wat voor ons het belangrijkst is, namelijk dat we met onze producten bijdragen aan duurzame ontwikkeling. We gebruiken ofwel kurk, waarvoor 200 jaar lang geen bomen gekapt hoeven te worden, ofwel gerecycled papier voor onze producten en al onze verpakkingen.
We hopen dat je ook houdt van de eenvoudiger versie waarin alleen de meloen overblijft met dit strakke nieuwe ontwerp. Wil je een kleurrijke versie? Of alleen voor gelegenheden, als we het zwart vervangen?